nog zeven daagjesssssssss - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Nikki Fuhren - WaarBenJij.nu nog zeven daagjesssssssss - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Nikki Fuhren - WaarBenJij.nu

nog zeven daagjesssssssss

Blijf op de hoogte en volg Nikki

15 April 2014 | Nederland, Kerkrade

het is bijna zover, nog zeven daagjes en dan begint mijn grote avontuur JEEEEEEEEJ! Eerst duurde het nog zooooooo lang, maar nu komt het wel akelig dichtbij.

In PABO 3 heb ik de keuze gemaakt om samen met Sharon de minor internationalisering te kiezen. We hebben gekozen om naar Curaçao te gaan, om daar stage te lopen op een basisschool.

Na veel geregel, zoals het solliciteren op de basisschool, de verblijfplaats (er komen nog twee studenten van de PABO in ons appartement dus dat wordt PARTYYY), tickets boeken, stageovereenkomst regelen en het paspoort aanvragen zijn wij bijna klaar voor het vertrek op 22 april!

Alle drukte van school is gelukkig voorbij, alles is tot nu toe gehaald (tentamen en verslagen zullen nog wel een aantal weken duren).
Nu heb ik weer even rust in mijn hoofd en word het steeds realistischer dat ik over een week al in Curaçao aankom!!
Gelukkig heb ik een lieve moeder die mij bij veel zaken heeft geholpen en aan iedereen verteld dat haar dochter naar Curaçao stage gaat lopen.
En omdat zij me zo gaat missen (en natuurlijk het land wilt bezichtigen), komt ze mij op 19 mei met mijn broertje opzoeken. Joehoe

Donderdag moet ik helaas afscheid nemen van mijn lieve schatjes uit groep 3 en van mijn lieve mentor. Ik heb leuke afscheidscadeautjes, maar ik zie er nu al tegenop. Ik heb een super leuke tijd gehad op de Doorkijk.
Maar een groepje 2 op basisschool Dr. Albert Schweitzer staat al op me te wachten in Curaçao, waar ik ook heel veel zin in heb!

Deze week ga ik nog leuke dingen doen met mijn vriendinnen van de PABO, met mijn vriendje en schoonfamilie en natuurlijk familiebezoekjes afleggen. Mijn koffer moet ook nog tussen al het stof van de zolder afgehaald worden, misschien wordt het eens tijd om deze in te pakken?
Gelukkig heb ik wel al een meeneemlijst gemaakt, voor het geval ik nog iets vergeet (vast en zeker). Maar no problemo we hebben een beurs en winkels dus dat kunt vast jot.

Volgende week dinsdag 22 april om 09:00uur vertrekt ons vliegtuig vanuit Düsseldorf naar Curaçao. Mijn lieve ouders en vriendje komen mij uitzwaaien in deze vroege ochtend.

Nerveus word ik nu toch wel, het is nu alleen nog maar aftellen.
7 6 5 4 3 2 1 goooooooooo
Ik heb er superduper veel zin in en dit word een hele ervaring voor mij, iets wat je altijd bij zal blijven en ik ben daarom ook blij dat ik deze kans heb gekregen!

Voor mensen die mij graag willen zien/spreken:
Skype: nnikkix

Mijn volgende berichtje zal vanuit het zonnige Curaçao zijn.

Doeiiii of zoals ze het in het Papiaments zeggen Ayó

  • 16 April 2014 - 12:33

    Bonnie:

    Hey nichtje,
    Mooi geschreven en geniet van je reis. Super gaaf dat je dit doet.
    XxX Bonnie

  • 22 April 2014 - 22:04

    Jos Wetzels:

    Hallo Nikki!

    Geniet van je stage
    Geniet van de "andere" kindjes
    Geniet van het weer
    Geniet van een prachtig eiland
    Geniet van de andere cultuur...

    En... geniet weer van Nederland, Limburg, Kerkrade
    Als je na al die maanden weer terug bent!

    Veel plezier!

    Je oud-schoolopleider,

    Jos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kerkrade

Nikki

Actief sinds 14 April 2014
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 11856

Voorgaande reizen:

22 April 2014 - 10 Juli 2014

stage in CURACAO

Landen bezocht: